Fagseminar

Digisak brukerforum 17. november – i Teams

Den 17. november (12.00-15.00) og 18. november (09.00-11.00) arrangerer vi Digisak brukerforum.

17. november er for alle som jobber med Digisak, det vil si både de som jobber med tilskudd, og de som jobber med dispensasjoner. Vi vil da blant annet gå gjennom status og få innspill fra dere på:

  • Hvordan vi kan forenkle det å laste inn e-poster og dokumenter i Digisak
  • Hvordan vi skal jobbe videre med å integrasjonen mellom Digisak og de ulike arkivsystemene dere har
  • Årsplan 2022

18. november vil det være fokus på tilskuddsordningene. Vi vil da blant annet gå nærmere inn på endringer knyttet til vedtaksmaler som sendes ut i 2022, samt hvem våre brukere er.

Fullt program finner du her.

Påmeldingen er nå stengt. Kontakt oss på arrangement@ra.no hvis du har spørsmål.

 

Fastsatt

ons 17
Kl 12:00 november
2021
ons 17
Kl 15:00 november
2021